/ Crossfit / Tävling /

Wod prep

Två av tre wodar är släppta till tävlingen. Team HM's tävlingsförberedelser är inne på sista bitarna och nu ska jag inte vara stöddig, men det känns som motsatsen till dåligt iallafall inför söndag. Skön känsla att gå och lägga sig med ett par dagar innan.

Det här ska vi roa oss med i Halmstad...

"Sharknado"
100 burpee to bar, bar to overhead 35 kg
Timecap 14 min 

Jag älskar namnet Sharknado. Det är ju superkul. Efter Sharknado väntar...

"Ingrid"
Buy in: sprint från start till rigg 
60 Toes through rings
Marklyft 70 kg (lyften delas upp varannat per person) utförs sedan tills tiden, 6 min, är slut

Vet inte hur lång den där sprinten är, men det känns roligt att åtminstone få springa något steg på söndag.

Den tredje får vi veta i morgon. Hoppas att även denna wod landar bra i maggropen.

Såhär kan man se ut på bröstet efter en stunds Team HM-vilda western på jobbet.

Apropå roliga saker att se fram emot så fick jag ett sms från Matte ikväll...


Det vankas 30-årspresent! Den som väntar på något gott kan vänta i nästan ett år, detta kommer bli riktigt trevligt känner jag på mig:)
Halmstad Throwdown / Team HM