/ Crossfit /

Coach Moa

Idag fick jag äran att hålla 16.30-passet på Gjuteriet. Det var otroligt energigivande och kul att se de 13 kämparna som tog sig för dagens upplägg! De kändes som att de var nöjda och då är jag det också. Det här vill jag verkligen göra igen!

Dagens:
A. Spänsthopp 3 försök 
B. Bygga upp till 1 RM marklyft
C. På tid:
50 burpees
50 kb svingar 24/16 kg
50 situps
50 Double unders (alt 150 singelhopp)

Det är testvecka i boxen nu, så medlemmarna sparar sina resultat och gör sen om det om ett tag igen. 

Efter passet så blev det egen träning med Mange och vi körde bänkpress, strikta pullups, thrusters, burpees med mera. 

Jag kommer gå och lägga mig med ett leende på läpparna ikväll, trots 4,5 timmars sömn i natt. Det här har varit en bra dag!


Gjuteriet Crossfit
#1 / / Tobbe :

Bra pass Mora, heja heja

Svar: Tack Tobbe!
Moa