/ Crossfit / Tävling /

Nerver

Okej... I morgon skall jag under tre omgångar tävla i crossfit. Det kan vara ungefär vad som helst från olympiska lyft till att klättra i rep eller välta ett däck tusen gånger. Tävlingen pågår mellan kl 8 och 18 på Valhalla IP och jag, Helena och Michael skall mötas upp kl 6.45 för registrering. Jag har vetat om att jag ska tävla sedan förra lördagen och försökt förtränga det lite lätt under veckan som varit, men det går inte längre. Nu ställer jag klockan på astidigt och sen är det dags... Skräckblandad förtjusning beskriver väl känslan inom mig just nu. Uppdatering på det här kalaset kommer under morgondagen!
Gothenburg throwdown
#1 / / Lise Korsedahl :

Längtar till ditt nästa inlägg. Kör så det ryker. Hinner tyvärr inte kolla men shit..... Ni är bäst!!

😘

Svar: Tack goa Lise! Jag är jättenöjd med min insats:)
Moa

#2 / / Lillian:

Lycka till! Detta kommer ni klara galant!

Svar: Tack, det var väldigt roligt och tufft!
Moa