/ Allmänt / Crossfit /

Gott och blandat toppat med Adidas

Söndag helgades inte med vila utan 7 km löpning till Lindholmen, kvartalsutbildning i GRIT där vi körde nya Strength och sen 7 km hem igen då extremt trötta ben. Jag kan rekommendera nya releasen av GRIT strength, roliga och tuffa övningskombinationer i 30 min som inte lämnar någon oberörd. Det känns idag att jag gjorde något nytt igår...

Efter skolan igår så tog jag egenträning innan pt-kund och min cykelklass. Wendler marklyft och axelpressar upp till 90% av mitt max, roddintervaller och maxtid på plankan. Det kändes starkt idag med skivstången. Rodden är vad den är, en jobbig sate och 4x400 meter med 60 sekunders vila är tufft.

När jag kom hem väntade ett paket från Adidas, som jag fick för att jag var med i deras Göteborgsvarv-kampanj förra året. 
Skor, löpartights, linne, sport bh och jacka. Tackar! Allt passade utan jackan som tyvärr var för stor. Ser fram emot att testa skorna som har Boost-sulan, den känns väldigt annorlunda mot andra ! Tror dom kan bli sköna på långpass.

Idag blir det vilodag med reumatologi- och handkirurgiplugg. Kunskapen kring handens muskler och senor skall dammas av och mycket ny kunskap skall till inför terminens sista tenta på lördag.