/ Crossfit /

Semestercirkel

I morse fick jag med mig de andra tre på ett träningspass. Vi joggade bort till en gräsplätt med havsutsikt och körde en cirkel. Ingen var nog så pepp på att kliva upp men var desto mer nöjda efteråt!

18 min så många varv vi hann av:
5+5 pistol squats 
10 liggandes roddar
10 utfallshopp
10 armhävningar
10 situps

Sedan tog vi en cirkel med tre varv av:
8 burpees
Planka
Bänkdips
Planka
Den som gjorde burpees styrde takten på cirkeln.

Efter nedjoggen hem dukade vi upp frukostbordet.



Efter en sådan frukost har man gott om energi att ligga och lata sig på stranden med en bra bok;)

Ikväll har vi bokat bord på en tapasrestaurang med fantastisk mat. Bläckfisksallad, räkor, musslor och mycket annat gott. Bordet vi bokat har bästa utsikten över kvällens fotbollsmatch, på önskemål från mina medresenärer. Jag kunde inte brytt mig mindre om kvällens match men kan ju roa mig med mat och dryck:)


Semesterträning / cirkelträning
#1 / / Lise Korsedahl:

Ser så gott ut Moa! Hoppas du njuter av din semester - den är du sååå värd!
Stor kram <3

Svar: Jag njuter verkligen, skulle lätt kunna stanna här längre än två veckor Lise! Kram
Moa